Wybierz miasto
Patronat Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Zdjęcia Sensation White 2007 Wrocław!

2007-09-24




Widzieliśmy w Polsce już sceny z dziesiątkami różnokolorowych światełek, efektami pirotechnicznymi, rzędami telewizorów plazmowych, ścianami ekranów diodowych, Tiesto zafundował nam niezłej jakości kino z ekranem wielkości ściany budynku... ale to było nic. Zupełnie nic! To, czego doświadczycie na tegorocznej edycji Sensation White przejdzie Wasze najśmielsze oczekiwania. O takich cudach nawet nie śniliście!

No bo czy ktoś z Was kiedykolwiek pomyślał o fontannach? O podwieszonej scenografii tak ogromnej, że zasłaniała by sklepienia hali? Myślicie że to niemożliwe? Że to chwyty wymyślone przez speców od marketingu? Zapewniamy Was, że nie!

Pod sklepieniem Hali podwieszonych będzie blisko 40 ton sprzętu i dekoracji przywiezionej wprost z Holandii 13 białymi tirami ID&T z logiem SENSATION WHITE! Lista planowanego do zamontowania w Hali Ludowej oświetlenia, laserów, ekranów i nagłośnienia zajmuje ponad 20 stron! Jeszcze nigdy, na żadnym evencie w Polsce nie zamontowano takiej ilości sprzętu najwyższej jakości. Pod podwieszoną dekoracją znajdziecie cztery fontanny pracujące w obiegu zamkniętym - każda z pomp w nich zamontowanych podczas imprezy przetoczy ponad 150 ton wody!

  Co do nagłośnienia - to, które słyszeliśmy w zeszłym roku podczas Sensation White może uchodzić za niedoskonałego przodka tego, co usłyszycie w październiku. I co najważniejsze, będzie to nagłośnienie w nowej, o wiele lepszej konfiguracji! Zapewni to lepsze pokrycie każdego zakamarka Hali odpowiednią ilością krystalicznie czystych dźwięków o takim natężeniu, że start samolotu odrzutowego przy tym to pryszcz.Poniżej kilka suchych faktów dotyczących strony produkcyjnej eventu:

  • Nadmuchiwane powietrzem 35-metrowe drzewo
  • 200 ruchomych świateł
  • 40 stroboskopów
  • 300 metrów kratownicy
  • 4 kilometry kabli
  • 88 000 watów
  • 2 olbrzymie ekrany
  • 4 fontanny
  • 12 laserów
  • Ponad 100 wyciągarek

Zobacz więcej na www.sensation-white.pl

Zdjęcia Sensation White 2007 zostaną opublikowane na portalu dlaStudenta.pl

Zdjęcia Sensation White 2006 >> TUTAJ (ponad 600 zdjęć)


Informacja o biletach i strefach
:

Strefa Deluxe Baroque na Sensation White Polska 2007 będzie miejscem obfitującym w wiele wrażeń estetycznych i artystycznych.

Tuż po wejściu do strefy będzie można poznać panujący tam niezwykły klimat nawiązujący do epoki baroku. Biało-fioletowe barwy, wielkie łoża z baldachimami, wygodne sofy oraz gustowne żyrandole podkreślą przepych i wyjątkowość tego miejsca.

O podniebienia naszych gości zadba znana w całym kraju firma „Chłopskie Jadło" specjalizująca się w staropolskiej kuchni. Szczegółowe i bogate menu zostanie podane wkrótce.

Profesjonalni barmani, szeroka gama alkoholi i napojów, przepiękne hostessy ubrane w niezwykle eleganckie i kuszące barokowe stroje i bieliznę marki Triumph, a także kwartet smyczkowy dopełnią całości i pozwolą do granic szaleństwa pobudzić Wasze zmysły!

Do dyspozycji gości oddamy oddzielny balkon widokowy z miejscami siedzącymi, skierowanymi na scenę główną. Każda z osób będzie miała również wydzielone własne, strzeżone miejsce parkingowe położone tuż przy Hali Ludowej, a na teren eventu dostanie się specjalnym wejściem B, przy którym znajdować się będzie oddzielna, bezpłatna szatnia.

Dodatkowo, wśród posiadaczy biletów DeLuxe zostaną rozlosowane 3 weekendy z samochodem Mini Morris od dystrybutora - firmy BMW Inchcape, a każdy z VIP-ów otrzyma zestaw upominków od Agencji, a także kartę pełniąca funkcję biletu i funkcje identyfikacyjne.


DeLuxe Ticket upoważnia do dostępu do specjalnie wydzielonej strefy Deluxe Baroque z lożą umiejscowioną na balkonie widokowym wraz z miejscami siedzącymi oraz strefy chill-out'u wyposażonej w wygodne sofy, dostępnej wyłącznie dla posiadaczy biletów DeLuxe.

Ponadto DeLuxe Ticket zapewnia każdemu posiadaczowi biletu:

- osobne wejście na teren imprezy (wejście B)
- bezpłatny, strzeżony parking w bliskim sąsiedztwie Hali Ludowej i wejścia B
- bezpłatną, oddzielną szatnię
- upominki od agencji Essence Music
- catering obsługiwany przez firmę "Chłopskie Jadło"
- bezpłatne napoje chłodzące
- bezpłatne piwo marki Lech Premium, Lech Free i Lech Lite
-dodatkowo posiadacz biletu DeLuxe uprawniony będzie do nielimitowanych, bezpłatnych drinków alkoholowych w barach DeLuxe, zaopatrzonych w produkty firmy Diageo, a w tym: wódka Smirnoff Vladimir, wódka Smirnoff Black, whisky Johnny Walker, gin Gordons, rum Pampero, obsługiwanych przez profesjonalnych barmanów- konkurs, w którym dla trzech osób zostaną wylosowane weekendy z samochodem MINI MORRIS od dystrybutora firmy BMW Inchcape- kartę Essence Music, pełniącą zarówno funkcję biletu, jak i funkcje identyfikacyjne.

 

Strefa Golden na Sensation White Polska 2007 charakteryzuje się największym, odrębnym balkonem widokowym z miejscami siedzącymi, skierowanymi na scenę główną. Ponadto znajdzie się tam strefa cateringowa obsługiwana przez firmę „Chłopskie Jadło", serwująca tradycyjne polskie przekąski na najwyższym poziomie.

Napoje chłodzące oraz piwo będą serwowane przez profesjonalnych barmanów, natomiast na specjalne życzenie będą dostępne odpłatnie alkohole wysokoprocentowe.

Posiadacze biletów Golden Ticket wejdą na teren imprezy specjalnym, osobnym wejściem B, przy którym znajdować się będzie oddzielna, bezpłatna szatnia, jak również dostaną upominek od Agencji Essence Music wraz z kartą chipową pełniącą funkcję biletu i funkcje identyfikacyjne.

Dodatkową atrakcją będzie możliwość wygrania jazdy samochodem Mini Morris, ufundowanej przez dystrybutora - firmę BMW Inchcape.

Golden Ticket upoważnia do dostępu do specjalnie wydzielonej strefy Golden Ticket z lożą umiejscowioną na największym balkonie widokowym w Hali Ludowej wraz z miejscami siedzącymi.

Ponadto Golden Ticket zapewnia każdemu posiadaczowi:

- osobne wejście na teren imprezy (wejście B)
- bezpłatną, oddzielną szatnię
- upominek od agencji Essence Music
- drobny poczęstunek serwowany przez firmę "Chłopskie Jadło"
- bezpłatne napoje chłodzące
- bezpłatne piwo marki Lech Premium, Lech Free i Lech Lite
- posiadacze biletu Golden Ticket będą mogli zakupić pozostałe napoje alkoholowe
w barach Golden Ticket, zaopatrzonych w produkty firmy Diageo a w tym: wódkę Smirnoff Vladimir, wódka Smirnoff Black, whisky Johnny Walker, gin Gordons, rum Pampero, obsługiwanych przez profesjonalnych barmanów
- konkurs, w którym dla dwóch osób zostaną wylosowane całodzienne
jazdy próbne samochodem MINI MORRIS od dystrybutora firmy BMW Inchcape
- kartę Essence Music, pełniącą zarówno funkcję biletu, jak i funkcje identyfikacyjne.

Oprócz stref Golden Ticket i DeLuxe zorganizowany będzie także jeden specjalny "Private Deck", na około 15 osób, który zlokalizowany będzie bezpośrednio na głównym parkiecie gwarantując najlepszy widok na scenę główną! Osobom, które wykupią "Private Deck", zapewnimy ekskluzywne produkty marki Triumph oraz szeroka gamę upominków agencji Essence Music, własnego ochroniarza, eleganckiego kelnera oraz profesjonalnego barmana i pełny bar zafundowany przez firmę DIAGEO - dystrybutora między innymi wódki Smirnoff, whiskey Johnnie Walker, szampana Moet. Wygodne kanapy, pufy jak również dywan to nieodłączne elementy tego miejsca. Bądźcie dokładnie w samym centrum wydarzenia, bądźcie wyjątkowi i najważniejsi tej bajkowej nocy, bądźcie prawdziwymi VIP-ami !!! Osoby ze strefy PRIVATE DECK mają także dostęp do wszystkich stref w hali, osobne wejście B, 5 bezpłatnych, strzeżonych miejsc na parkingu w sąsiedztwie Hali Ludowej.

Idąc za przykładem największych imprez zagranicznych zdecydowaliśmy, że nie będą to sceny muzyczne. Będą to dwie dodatkowe strefy tematyczne, różniące się od siebie, każda z nich będzie miała swój specyficzny klimat....

INDIA RELAX AREA - brzmi egzotycznie i taki też będzie wystrój! W dodatku będzie tam panował niepowtarzalny indyjski klimat, skłaniający do odprężenia, relaksu i zregenerowania sił po szaleńczej zabawie na scenie głównej. Czegoś takiego nie doświadczyliście jeszcze nigdy! Żywa trawa pod stopami, ogromne, wygodne pufy, a w dodatku gdzieniegdzie bongosy nabite najwyższej jakości smakowym tytoniem. W całej strefie odczujecie egzotyczną woń za sprawą najprawdziwszych indyjskich kadzidełek przywiezionych przez jednego z naszych przyjaciół ze wschodu. To wszystko połączone z nastrojową muzyką, biało-zielonymi dekoracjami, wizualizacjami oraz widokiem przepięknych hostess ubranych w indyjskie stroje spowoduje, że przeniesiecie się w inną, wyjątkową przestrzeń chill-out'u.

RED BULL ZONE - w tej strefie na próżno będziecie mogli szukać chwili wytchnienia z powodu bardzo energetycznych doznań!' Jak widzicie, nie tylko dla Was, ale także dla nas Red Bull Zone będzie wielką niespodzianką!!!"

Wszystkich zainteresowanych prosimy o bezpośredni kontakt z Agencją Essence Music pod numerem tel/fax: +48 61 867 43 30 bądź pod adresem mailowym: Info@essence-music.pl

 

Plan dostępu do Hali Ludowej w dniu koncertu

 

Plan dostępu do Hali Ludowej

 

 


Plan sytuacyjny Hali Ludowej

 

Plan sytuacyjny Hali Ludowej

 

Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

FB dlaMaturzysty.pl reklama