Wybierz miasto
Patronat Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Mega konkurs- zaproszenia na Sensation White

2008-05-23

 

....::::Konkurs na logo fotoplay.pl::::....

REGULAMIN KONKURSU
NA LOGO "FOTOPLAY"


Postanowienia Ogólne

§ 1

 

1. Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie na logo "Fotoplay", zwanym dalej Konkursem.
2. Organizatorem Konkursu jest Fotoplay.
3. Konkurs będzie trwał:
a) Od dnia 21.05.2008 roku, godz. 20:00 składanie Prac Konkursowych,
b) od dnia 01.07. 2008 roku do dnia 17.07. 2008 roku rozstrzygnięcie Konkursu,
c) od dnia 18.07.2008 roku do dnia 31.07.2008 roku ogłoszenie wyników Konkursu.
4. Celem Konkurs jest uzyskanie zaprojektowanego znaku graficznego logo "Fotoplay", który będzie wykorzystywany jako znak umieszczany na szeroko rozumianych materiałach promocyjnych.

Uczestnicy Konkursu

§ 2

 

1. Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, w tym także osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są:
a) osoby zatrudniane przez Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin;
b) osoby wchodzące w skład Kapituły Konkursowej, a także członkowie ich najbliższych rodzin.
3. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

Zasady Konkursu

§ 3

 

1. Przystąpienie do Konkursu polega na dostarczeniu bezpośrednio lub przesłaniu listownym w terminie do dnia 30.06.2008 r. godz. 20:00 (decyduje data wpływu) zgłoszenia konkursowego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego regulaminu, wraz z Pracą Konkursową ? projektem logo ? wykonaną według specyfikacji określonej w ust. 2 i 3 do siedziby Organizatora: Mariusz Jankowski ul. Grudziądzka 4/35 11-040 Dobre Miasto, Krzysztof Kotwicz os. Zygmunta Starego 15/36 60-684 Poznań.
2. Praca Konkursowa musi spełniać następujące warunki:
a) działać jako symbol
b) budzić dobre skojarzenia z kulturą Fotoplay
c) być niepowtarzalna i oryginalna
d) być łatwa do rozpoznawania i zapamiętywania
e) być niezależna od środka powielania (uniwersalna) i łatwo skalowalna
f) funkcjonować w wersji kolorowej i czarno ? białej.
3. Wykonane Prace Konkursowe należy dostarczyć łącznie:
a) w formie kolorowego wydruku w rozmiarze A4
b) w formie czarno - białego wydruku w rozmiarze A4
c) w wersjach elektronicznych zapisanych na płycie CD w formatach TIFF 300 DPI rozmiar A4 oraz JPG 200 DPI rozmiar A4,
wraz ze zgłoszeniem konkursowym w zaklejonej kopercie z napisem ?Konkurs na logo ?Promocji Karkonoszy?? i dopiskiem: ?Nie otwierać przed sesją otwarcia ofert?.
4. Autor, którego Praca Konkursowa zwycięży w Konkursie, zobowiązany jest do opracowania jej w pełnej wersji elektronicznej, tym w formacie wektorowym określonym przez Organizatora, łącznie z opisem technicznym bez dodatkowego wynagrodzenia.
5. Prace Konkursowe o innej tematyce niż określona w ust. 1 niniejszego paragrafu nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
6. Uczestnik może zgłosić do udziału w Konkursie nie więcej niż trzy Prace Konkursowe, przy czym każda Praca Konkursowa winna być złożona wraz z odrębnym zgłoszeniem konkursowym, każda w oddzielnej kopercie opisanej dodatkowo ?Praca Konkursowa 1?, ?Praca Konkursowa 2? itd.
7. Praca Konkursowa może mieć więcej niż jednego autora. Nagroda przyznana zespołowi autorów traktowana jest jako jedna i nie podlega zwrotowi.
8. Przystąpienie do Konkursu i podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania. Dane osobowe Uczestników po zakończeniu Konkursu zostaną zniszczone.
9. Z dniem przystąpienia do Konkursu, Uczestnik zobowiązuje się, w przypadku wygranej, przenieść na Organizatora wszelkie autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne (w tym wyłączne prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich oraz przenoszenia praw nabytych na inne osoby), do Pracy Konkursowej dostarczonej Organizatorowi wraz z prawem do dokonywania w niej zmian oraz do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, na polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2000r. Nr 80, poz. 904 ze zm.) w szczególności na polu eksploatacji związanym z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawo do:
a) wyłącznego używania i wykorzystania utworów we wszelkiej działalności promocyjnej reklamowej, informacyjnej i usługowej,
b) utrwalania i zwielokrotniania utworów wszelkimi technikami graficznymi,
c) zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu utworów na nośnikach elektronicznych,
d) publicznego wystawiania i wyświetlania na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych,
e) nadawania za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity
f) wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania materiałów promocyjnych i reklamowych
g) wprowadzania do pamięci komputera j umieszczania w sieci Internet
h) publicznego wystawiania
i) najmu, dzierżawy i bezpłatnego użyczenia.
10. Zwycięzca Konkursu zobowiązuje się do nie zgłaszania żadnych roszczeń względem Organizatora Konkursu z tytułu wykorzystania przez niego Pracy Konkursowej nadesłanej wraz ze zgłoszeniem konkursowym.
11. Uczestnik Konkursu oświadcza, iż jest autorem nadesłanej przez siebie Pracy Konkursowej oraz, że jego Praca Konkursowa nie narusza praw osób trzecich ani bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
12. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia będzie sobie rościć prawa do nadesłanej przez Uczestnika Pracy Konkursowej.
13. Prace Konkursowe naruszające prawa osób trzecich lub bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

Rozstrzygnięcie Konkursu

§ 4

 

1. Nad przebiegiem Konkursu będzie czuwać Kapituła Konkursowa w składzie minimum 3 osobowym wyłoniona przez Organizatora Konkursu.
2. Kapituła Konkursowa dokonuje oceny prac i wskazuje zwycięzcę Konkursu, którego przedstawia do akceptacji Organizatorowi Konkursu.
3. Organizator Konkursu akceptuje wskazanie Kapituły Konkursowej, o którym mowa w ust. 2 lub podejmuje decyzję o unieważnieniu Konkursu.
4. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do dnia 17.07.2008 roku.
5. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej Organizatora www.fotoplay.pl nie później niż do dnia 31.07.2008 roku
6. Uczestnik Konkursu, którego Praca Konkursowa zostanie uznana przez Komisję Konkursową za najlepszą spośród wszystkich ocenianych prac, zostanie powiadomiony o swoim zwycięstwie oraz o terminie i miejscu wręczenia Nagrody telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej.


Nagroda

§ 5

 

1. Zwycięzca Konkursu otrzyma Nagrodę w postaci 3 wejściówek na event Sensation White 2008 in Poland
2. Nagroda zostanie wręczona zwycięzcy Konkursu, w czasie i miejscu wyznaczonym przez Organizatora nie później niż w terminie 30 dni od daty zakończeniu Konkursu.
3. Zwycięzca Konkursu nie może bez uprzedniej zgody Organizatora przenieść na osobę trzecią prawa do Nagrody.
4. W przypadku, gdy okaże się, że zwycięzcą Konkursu jest osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawo do Nagrody, a Komisja Konkursowa wyłoni kolejnego zwycięzcę Konkursu.

Zasady opodatkowania

§ 6

 

1. Nagroda w Konkursie jest przychodem ze źródła określonego w artykule 10 ust. 1 pkt 9) ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 roku, Nr 14, poz. 176 ze. zm.) i jest opodatkowana zryczałtowanym podatkiem dochodowym w wysokości 10% Nagrody zgodnie z artykułem 30 ust 1 pkt 2) powołanej ustawy.
2. W przypadku, jeśli zwycięzcą Konkursu zostanie osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, a Praca Konkursowa zostanie wykonana w związku z prowadzeniem tejże działalności gospodarczej, Nagroda może zostać uznana za przychód z działalności gospodarczej podlegający opodatkowaniu na zasadach ogólnych, w odniesieniu do którego Organizator nie będzie zobowiązany wykonywać obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.

Postanowienia końcowe

§ 7

 

1. Niniejszy regulamin jest jedynym i wyłącznym dokumentem określającym zasady i warunki prowadzenia Konkursu.
2. Organizator może w każdym czasie unieważnić Konkurs i nie przyznawać Nagrody bez podania przyczyn.
3. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego regulaminu.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubione, niekompletne, uszkodzone lub opóźnione zgłoszenia do Konkursu.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z komunikacją, przesyłaniem zgłoszeń konkursowych bądź w jakikolwiek inny sposób wpływające na wynik Konkursu.
7. Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych dotyczących adresu zamieszkania lub innych danych uniemożliwiających lub opóźniających wręczenie przez Organizatora Nagrody.
9. W przypadku nie przyjęcia Nagrody przez zwycięzcę Konkursu w terminie określonym w zawiadomieniu bądź braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu przez kolejne 30 dni prawo zwycięzcy do Nagrody wygasa.
10. Organizator nie zwraca Uczestnikom Prac Konkursowych biorących udział w Konkursie.
11. Organizator zapewnia, iż informacje o pracach nie nagrodzonych oraz ich autorach nie będą podawane do publicznej wiadomości, a zgłoszone prace nie będą wykorzystane w żaden inny sposób przez Organizatora.
12. Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na udział w Konkursie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.



Pozdrawiamy załoga: Fotoplay.pl



Kontakt:·

Krzysztof Kolwicz (Jabzo) gg: 929501 skype: kotwicz tel. +48 507 755 818e-mail: jabzo@fotoplay.pl
Mariusz Jankowski gg: 1277030 skype Mariusz-fox tel. +48 506 666 346 e-mail: mariusz@fotoplay.pl

 


 

Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

FB dlaMaturzysty.pl reklama